مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-05سياسي

بهره گیری از ظرفیت مجلس برای حل معضلات و مشکلات تهران


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس آمادگی هر گونه تعاملی را داریم تا ظرفیت مجلس هم برای حل معضلات و مشکلات شهر تهران به کمک بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان در آیین بهره برداری از پنج پروژه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در تهران در قالب یازدهمین شنبه امید و افتخار ضمن قدردانی از برگزاری شنبه های امید و افتخار توسط شهرداری گفت: این خدمات رسانی نقطه امید و غرور آفرینی برای شهر تهران خواهد بود.

امیدواریم به واسطه این خدمات اعتماد مردم به مسئولان بیشتر شود، هر چند مردم در 13 آبان نشان دادند پای انقلاب و نظام هستند که این وظیفه مسئولین را برای خدمتگزاری سنگین تر می کند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه این نوع خدمت رسانی کمک می کند پایتخت، شهری با نشاط، امن و با آرامشی باشد، افزود: امروز 5 پروژه نگهداشت شبکه آب های سطحی افتتاح می شود.

با توجه به اینکه امروز کشور با مشکل کمبود آب به دلیل کاهش بارندگی ها درگیر است، این پروژه ها به مدیریت هر چه بهتر آب کمک می کند.

در کمیسیون امنیت مجلس نیز یک کمیته آب تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم در این حوزه جدی تر ورود کنیم، چون ممکن است مساله آب چالش های جدی را گریبانگیر کشور کند که این پروژه ها می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت مجلس برای حل معضلات و مشکلات تهران

بهره گیری از ظرفیت مجلس برای حل معضلات و مشکلات تهران