مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-05سياسي

امور مرتبط با اربعین نباید به ایام اربعین موکول شود


استاندار ایلام از دستور معاون اول رییس جمهور برای تأمین اعتبار زیرساخت های اربعین سال آینده خبر داد و گفت: امور مرتبط با اربعین نباید به ایام اربعین موکول شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از دستور معاون اول رییس جمهور برای تأمین اعتبار زیرساخت های اربعین سال آینده خبر داد و گفت: امور مرتبط با اربعین نباید به ایام اربعین موکول شود.

دکتر حسن بهرام نیا در جلسه زیرساخت های اربعین استان اظهار کرد: با پیگیری های بعمل آمده و برای اربعین سال آینده به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، از مرز چیلات بعنوان گذرگاه عبور زائران اربعین استفاده خواهد شد و در همین راستا توسعه زیرساخت های اربعین در مرز چیلات در حوزه های مختلف آب، برق، راه دسترسی، خدمات پزشکی و ساختمان اداری باید از هم اکنون در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان بر ضرورت تقویت زیرساخت های لازم در طرف مقابل اشاره کرد و گفت: با رایزنی با مسئولان عراقی این موضوع پیگیری می شود تا آمادگی لازم برای تردد زوار از این مرز فراهم شود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه در جلسه ای که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اعتبارات و برآوردهای لازم برای اربعین سال آینده به میزان دو هزار و 400 میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت و معاون اول رییس جمهور دستورات لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور مرتبط با اربعین نباید به ایام اربعین موکول شود

امور مرتبط با اربعین نباید به ایام اربعین موکول شود