مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-05اجتماعي

طوفان به همراه سامانه بارشی دیگری در راه یزد


هواشناسی استان یزد ضمن پیش بینی جوی نسبتاً پایدار برای روزهای ابتدایی هفته جاری، از احتمال خیزش گرد و خاک و به دنبال آن بروز بارشهای پراکنده در نیمه دوم هفته خبر داد.

- براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز و فردا با پایداری جو، آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، طی دوشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک خواهد بود.

هواشناسی یزد برای بعدازظهر سه شنبه تا پیش از ظهر چهارشنبه افزایش ابر، افزایش سرعت باد و بارش پراکنده پیش بینی کرده است.

البته هواشناسی استان با صدور هشدار سطح زرد نسبت به افزایش گرادیان فشاری و در اثر آن وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بعضاً با خیزش گرد و خاک طی روزهای دوشنبه و سه شنبه به ویپه در شهرستانهای یزد، اردکان، میبد، اشکذر، بافق و بهاباد اقدام کرده و در این باره اجتناب از فعالیتهای فیزیکی در فضای باز به ویژه برای گروه های حساس و استحکام سازه های موقت را توصیه کرده است.

دمای امروز شهر یزد بین 8 تا 22 سانتیگراد در نوسان است که این میزان تا روزهای پایان هفته جاری به 6 تا 17 سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

یادآور می شود؛ به دنبال فعالیت سامانه بارشی بر آسمان استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته بر استان در مجموع بارشهای قبال توجهی در این استان کویری به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان به همراه سامانه بارشی دیگری در راه یزد

طوفان به همراه سامانه بارشی دیگری در راه یزد