مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-05اقتصادي

صادرکنندگان خراسان شمالی، کشورهای دارای زیرساخت ریلی را انتخاب کنند


نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی به صادرکنندگان استان توصیه کرد که کشورهایی را به عنوان مقصد صادرات انتخاب کنند که زیرساخت ریلی داشته باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی به صادرکنندگان استان توصیه کرد که کشورهایی را به عنوان مقصد صادرات انتخاب کنند که زیرساخت ریلی داشته باشد.

محمد پاکمهر صبح امروز 14 آبان ماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اظهار کرد: مسیر ارتباطی، موضوع بسیار مهمی در صادرات محصول است و تورم حمل و نقل نیز بالاست که در کنار ضعف استان در زیرساخت ها، سبب آسیب به تولید کننده و صادرکننده شده است.

وی ادامه داد: بازاریابی حرف اول را در صادرات می زند و از آن جایی که حمل و نقل ریلی ارزان قیمت است و در کشور نیز وجود دارد توصیه می شود صادرکنندگان از این مسیر در نقاط مختلف کشور برای صادرات محصولات به کشورهای دارای این زیرساخت استفاده کنند.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده مردم این استان در گروه دوستی پارلمانی ایران، چین و پاکستان عضویت دارم و می توانیم از این ظرفیت برای کمک به صادرکنندگان استفاده کنیم.

پاکمهر گفت: سایر نمایندگان استان نیز هرکدام در یک گروه دوستی پارلمانی عضوت دارند و استفاده از ظرفیت نمایندگان می تواند توسعه صادرات را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان خراسان شمالی، کشورهای دارای زیرساخت ریلی را انتخاب کنند

صادرکنندگان خراسان شمالی، کشورهای دارای زیرساخت ریلی را انتخاب کنند