مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-05سياسي

اجتماع زنان حماسه ساز و تمدن ساز در امام زاده صالح (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اجتماع بزرگ زنان حماسه ساز و تمدن ساز به مناسبت وفات اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه(علیها السلام) و یادبود هفتم شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمد ابن الموسی شاهچراغ (علیه السلام) و شهدای امنیت با حضور .

- صبح امروز شنبه 14 آبان ماه مراسم وفات اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه (س) در صحن امام زاده صالح (ع) واقع در محله تجریش تهران با حضور جمعی از گروه ها و تشکل های مردمی، طلاب، مبلغین، اساتید، دانشجویان، مداحان، بانوان فرهیخته، فعال و کنشگر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اجتماع بزرگ زنان حماسه ساز و تمدن ساز به مناسبت وفات اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه(علیها السلام) و یادبود هفتم شهدای حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمد ابن الموسی شاهچراغ (علیه السلام) و شهدای امنیت با حضور جمعی از گروه ها و تشکل های مردمی، طلاب، مبلغین، اساتید، دانشجویان، مداحان، بانوان فرهیخته، فعال و کنشگر برگزار شد.

در این مراسم  دکتر عظیم زاده اردبیلی ( پژوهشگر و استاد دانشگاه ) به سخنرانی پرداخت و ضمن تأکید بر محکومیت اقدامات تروریستی اخیر در کشور بر پیشرفت ‎های کشور تأکید و جامعه زنان ایرانی را به کنشگری و فعالیت برای مقابله با دشمنان به خصوص در مورد زنان ایرانی و مسلمان تشویق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع زنان حماسه ساز و تمدن ساز در امام زاده صالح (ع)

اجتماع زنان حماسه ساز و تمدن ساز در امام زاده صالح (ع)