مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-05ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران معارفه شد/ عالیشان با شعار «جوان باوری» آمد


مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مازندران ظهر امروز با حضور مسئولین وزارت ورزش، استانداری و روسای ادارات و هیأت های ورزشی برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز شنبه 14 آبان با حضور قمری مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و مسؤولان استانی و شهرستانی، عادل عالیشان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران معارفه شد.

پیش از این، حسن رنگرز به مدت دو سال مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بود.

خسرو قمری مدیرکل امور استان های وزارت ورزش در این مراسم اظهار کرد: استان مازندران نه تنها در کشور ما حتی در سطح جهان قطب های ورزش شناخته شده است.

وی ادامه داد: استان مازندران استان نخبه ما در کشور است، همه ورزش مازندران را با کشتی آن میشناسند اما این استان در تمامی رشته ها بهترین است.

    قمری ادامه داد: افتخار دارم در زمانی که در فدراسیون دوچرخه سواری بودم، یکی از ارکان و رکن ورزش کشور حضور قهرمانان این استان در تیم های ملی بود که پرچم کشور عزیزمان ایران را در سطح میادین بین المللی به احتراز در آوردند.

وی از تلاش برای فرد شایسته بعد از استعفای حسن رنگرز گفت و بیان کرد: بررسی های زیادی اتفاق افتاد و از مدیرانی مصاحبه هایی انجام شد، ولی نهایتا قرعه به نام آقای عادل عالیشان افتاد و امیدواریم ایشان تلاش شبانه روزی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران معارفه شد/ عالیشان با شعار «جوان باوری» آمد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران معارفه شد/ عالیشان با شعار «جوان باوری» آمد