مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-05اقتصادي

رهاسازی 21 قطعه بچه ماهی خاویاری از تور ماهیگیران گلستان


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: از زمان آغاز فصل صید تاکنون، 21 قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد گرفتار در تور ماهیگیران گلستان رهاسازی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر محسن یحیایی اظهارکرد: تاکنون و با گذشت حدود یک ماه از آغاز فصل صید در گلستان، بیش از 12 تن انواع ماهی استخوانی توسط صیادان گلستانی صید شده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان افزود: بر این اساس میزان صید هر یک از گونه های ماهیان استخوانی تاکنون، 105 کیلوگرم ماهی سفید، 11 هزار و 631 کیلوگرم ماهی کفال، 835 کیلوگرم ماهی کپور، 16 کیلوگرم ماهی کلمه و 224 کیلوگرم هم سایر گونه های ماهیان استخوانی، در دو منطقه گمیشان و میانکاله بوده است.

وی ادامه داد: همچنین متوسط صید در هر بار پره کشی توسط صیادان گلستانی 102 کیلوگرم بوده که سرانه صید هر شرکت هم تاکنون هزار و 281 کیلوگرم برآورد شده است.

یحیایی با اشاره به رهاسازی بچه ماهیان خاویاری توسط صیادان پره استان بیان کرد: از زمان آغاز فصل صید تاکنون، 21 قطعه بچه ماهی خاویاری غیر استاندارد در تور ماهیگیری صیادان پره استان گرفتار شده اند که این صیادان براساس وظیفه مندی خود و در راستای حفاظت از گونه های ارزشمند ماهیان خاویاری، این بچه ماهیان را در دریا رهاسازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 21 قطعه بچه ماهی خاویاری از تور ماهیگیران گلستان

رهاسازی 21 قطعه بچه ماهی خاویاری از تور ماهیگیران گلستان