مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-05اجتماعي

تشکیل تعاونی های آموزشگاهی در مدارس لرستان


مدیرکل ترویج، تحقیقات و آموزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هدف تقویت و ترویج فرهنگ تعاون در کشور تعاونی های آموزشگاهی در مدارس لرستان تشکیل می شود.

- سیدامیرحسین جوزی، در جلسه هم اندیشی با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و فرماندار خرم آباد با بیان اینکه ترویج فرهنگ تعاون در بین دانش آموزان امری ضروری است، اظهار کرد : یکی از مهم ترین راه های تقویت فرهنگ کار و تلاش، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ تعاون در بین دانش آموزان مدارس است که با مشارکت و استفاده از فکر جمعی منجر به بروز خلاقیت آنان و افزایش توانایی و مسئولیت پذیری می شود.

وی با اشاره به اینکه با همکاری آموزش پرورش تعاونی های آموزشگاهی در مدارس لرستان تشکیل می شود، افزود: در این راستا تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که این اقدام با اهدافی مانند تقویت فرهنگ کار و تلاش، ایجاد مهارت در دانش آموزان، تجربه شرکت داری، کار گروهی، حسن احترام به دیگران، آشنایی دانش آموزان با مهارت کسب و کار، تقویت روحیه کارآفرینی، مهارت آموزی و تقویت فرهنگ مشارکت پذیری انجام می شود.

مدیرکل ترویج، تحقیقات و آموزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 400 مدرسه غیر انتفاعی بصورت تعاونی در کشور وجود دارد که بخش عمده ای از آموزش های آن به دانش مالی، تجربی و مهارتی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی های آموزشگاهی در مدارس لرستان

تشکیل تعاونی های آموزشگاهی در مدارس لرستان