مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-05سياسي

15 هزار دانش آموز شهرستان های تهران مخاطب دومین فصل واره «ایثار»


دبیر دومین فصل واره فرهنگی و هنری «ایثار» اعلام کرد بخش «چهل چراغ» این رویداد با اجرا در 40 مدرسه شهرستان های استان تهران میزبان 15 هزار دانش آموز است.

- دبیر دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار اعلام کرد بخش چهل چراغ این رویداد با اجرا در 40 مدرسه شهرستان های استان تهران میزبان 15 هزار دانش آموز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران و دبیر دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار گفت: دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار در 40 مدرسه شهرستان های استان تهران از 8 تا 18 آبان طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای بیش از 15 هزار دانش ‎آموز مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان های استان تهران اجرا می شود.

برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت شهدای دانش آموز است.

وی یادآور شد: بخش چهل چراغ دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار با شعار رفیق شهیدم امسال به دنبال معرفی و الگو قرار دادن دانش آموزان شهید علی اصغر لری‎گویینی، آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز از شهدای حادثه تروریستی حضرت شاه چراغ شیراز است.

رویکرد این رویداد تماماً فرهنگی و هنری است و اجراهای سرود، برگزاری تئاتر و برنامه های نمایشی، نقالی، قصه گویی و پرده خوانی عمده برنامه های این رویداد است و اساساً تمام برنامه ها به زبان هنر بیان می شود و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار دانش آموز شهرستان های تهران مخاطب دومین فصل واره «ایثار»

15 هزار دانش آموز شهرستان های تهران مخاطب دومین فصل واره «ایثار»