مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-05بين الملل

آل خلیفه در 10 سال گذشته 20 هزار نفر را زندانی کرده است


حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه ها هستند که می خواهند بر واقعیت هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.

- خبرگزاری مهر -گروه بین الملل: پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک در جهان اخیراً برای مشارکت در نشستی موسوم به تسامح دینی به منامه پایتخت بحرین سفر کرده است.

رژیم آل خلیفه در حالی میزبان نشستی بین المللی تحت عنوان تسامح دینی است که در سال های اخیر به شدت اعتراضات مسالمت آمیز اکثریت شیعه در این کشور را سرکوب کرده و هزاران مخالف را در زندان های خود تحت شکنجه قرار داده و صدها نفر دیگر را تبعید نموده است.

در همین رابطه گفتگویی با باقر درویش رییس انجمن حقوق بشر بحرین داشته ایم که متن آن در ادامه می آید: * وضعیت حقوق بشر و وضعیت مخالفان بحرین در شرایط کنونی چگونه است و آیا آماری از تعداد شیعیانی که زندانی یا سلب تابعیت شده اند، دارید؟ اوضاع بحرین ملغمه ای از نقض حقوق مردم و تجاوز به حقوق آنان در این کشور است.

این امر نشان می دهد که حکومت گزینه سرکوب را برای تحولات این کشور انتخاب کرده است.

از سال 2011 تا کنون 20 هزار نفر در بحرین که اکثر آنها را شیعیان تشکیل می دادند، فقط به دلیل اعلام نظر خود و آزادی بیان دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل خلیفه در 10 سال گذشته 20 هزار نفر را زندانی کرده است

آل خلیفه در 10 سال گذشته 20 هزار نفر را زندانی کرده است