مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:112022-11-05ورزشي

کاهش شدید جمعیت هویت مازندران را تهدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از تنکابن روح الله سلگی در خبرنگاران  با گرامیداشت یاد و خاطره 10هزار و 400شهید دوران دفاع مقدس و 43شهید مدافع حرم این استان اظهار کرد: تلاش های گذشتگان برای نامگذاری روز14 آبان به نام روز مازندران در دولت سیزدهم به بار نشست و این روز بنام روز مازندران ثبت دائمی شد.

  وی به پیشینه دینی، فرهنگی، علمی، ورزشی و مبارزاتی مردم مازندران اشاره و تصریح کرد: مردم این دیار در حفظ شعائر دینی ،مقابله با فرهنگ منحط غربی و دفاع از ارزشهای انقلابی کارنامه درخشانی دارند.

سلگی گفت: دولت سیزدهم با ثبت رسمی روز مازندران در روز شمار رسمی کشوربه مردم این خطه ادای دین کرد.

وی بااشاره به تشکیل اولین حکومت علویان در استان مازندران  این دیار را خطه نام آوران و پیشتازان نهضت اسلامی دانست وافزود: فرهیختگان واندیشمندان این خطه به همراه مردم بابصیرت آن با احیای حکومت شیعی و پاسداشت ارزش های مانای اسلامی در طول تاریخ می درخشند.

معاون استاندار مارندران گفت: تلاش داریم نقش هویت بخش مازندران و دیار علویان را بازخوانی کنیم تا نقش آفرینی مردمان این دیار در حفظ ارزش های انقلاب برای همگان تبیین شود.

سلگی با بیان اینکه مردم مازندران در انسجام ملی ایرانیان نقش مهم و اساسی داشته اند یادآورشد: علمای برجسته این دیار بابصیرت افزایی شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید جمعیت هویت مازندران را تهدید می کند

کاهش شدید جمعیت هویت مازندران را تهدید می کند