مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-05حوادث

مصداق قطاع الطریق در اتوبان کرج/ #پایان -مماشات


راهزنی و قطاع الطریق یعنی بستن راه بر روی مردم که در روز پنج شنبه در اتوبان کرج، اتفاق افتاد، از دید قانونگذار از مصادیق محاربه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دو روز پیش بود که برگ جدیدی از عملکرد اغتشاشگران رو شد.

بستن اتوبان کرج از یک سو و ضرب و شتم مأموران ناجا و آتش زدن کیوسک مأموران، حمله مسلحانه با سلاح سرد و گرم و حتی با سنگ، موضوعی بود که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

در جریان این حملات وحشیانه، اغتشاش گران علاوه بر آسیب زدن، تحریق و نابودی اموال عمومی، چندین نفر از نیروهای انتظامی را مجروح و یک بسیجی را به شهادت رساندند.

این چند نیروی انتظامی بر اثر ضربات متعدد چاقو، آسیب های شدیدی دیدند و بستن اتوبان از سوی اغتشاشگران و ایجاد ترافیک سنگین باعث شد عملیات امداد از طریق هلیکوپتر انجام شود.

بر اساس ویدئوهای منتشر شده از روز پنج شنبه اتوبان کرج، اغتشاشگران در محلی دیگر با حمله مسلحانه به یک خودرو نیرو انتظامی 4 سرنشین آن را به طرز فجیعی مجروح کردند.

همچنین، آشوبگران در جریان مسدود کردن اتوبان قزوین کرج یک روحانی را از خودرو خود به پایین کشیده و با ضربات چاقو مجروح کردند.

اوج رذالت اغتشاش گران پس از صدمه زدن به نیروهای حافظ امنیت، آسیب رساندن به یک نیروی بسیجی با سنگ و چاقو و رها کردن پیکر عریان او بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصداق قطاع الطریق در اتوبان کرج/ #پایان -مماشات

مصداق قطاع الطریق در اتوبان کرج/ #پایان -مماشات