مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-05فرهنگي

در این روزها چه فیلم هایی باید اکران شوند؟


یک پخش کننده فیلم و سینمادار با تاکید براینکه برای جذب مخاطب به سینما و اکران فیلم های روز خارجی باید ساز وکار تعیین شود، گفت: برای خارج کردن سینما از وضعیت فعلی باید فیلم هایی اکران شوند که بخشی از مکنونات ذهنی مردم را به تصویر می کشند.

- سیدجمال ساداتیان در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه چه باید کرد تا سینما دوباره بتواند رونقی بگیرد و مردم به سالن ها برگردند؟ بیان کرد: به نظر من سینما یک مرکز گردشگری در ایران است، چرا که بعد از انقلاب بسیاری از مراکز گردشگری بسته شدند و تنها جاهایی که باقی ماندند سینما، تئاتر، موسیقی، پارک و رستوران بود و چیز دیگری نداریم.

مردم هم که اغلب آپارتمان نشین شده اند و نیاز دارند هر از چندی برای دیداری خانوادگی دور هم جمع شوند و شاید یکی از جاهایی که هر بار بخواهد برای دورهم بودن انتخاب کنند، سینما باشد.

جوان ها نیز معمولا برای دیدار و قرارهای دوستانه خود سینما را ممکن است انتخاب کنند بنابراین سینما بعد از انقلاب کارکرد بسیاری پیدا کرد اما نکته اینجاست که همین مردم وقتی می خواهند دور هم جمع شوند و ساعاتی را کنار هم بگذرانند باید فضایی درست شود که برای آن ها مطلوب باشد.

او افزود: سالن های جدیدی که در کشور ما ساخته شدند، بسیار مورد توجه قرار گرفته و مردم دیگر ترجیح می دهند در سالن های شیک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این روزها چه فیلم هایی باید اکران شوند؟

در این روزها چه فیلم هایی باید اکران شوند؟