مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-05اقتصادي

بهره برداری از 5 پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی پایتخت


پنج پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی در حوزه آبریز در سطح شهر تهران با حضور شهردار تهران و نایب رییس شورا و اعضای شورای شهر تهران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پورهاشم در آیین بهره برداری از پنج پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی در حوزه آبریز گفت: امروز پنج پروژه به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفته که پروژه نخست به طول 471 متر جزو اولویت پروژه های شرکت خاکریز آب بوده که از نقاط بحرانی سیلابی در تهران محسوب می شده و در دوره جدید مدیریت شهری این پروژه از پیشرفت فیزیکی 50 درصد به 100 درصد رسید و امروز آماده بهره برداری شده است.

مدیرعامل شرکت خاکریز آب شهرداری تهران ادامه داد: در سال 1389 این پروژه در منطقه 2 شروع شد و تا سال 1399 که به شرکت خاکریز آب سپرده شد پیشرفت فیزیکی 10 درصدی داشته است.

ظرفیت کانال قدیم که آب های سطحی غرب تهران را جمع آوری می کند 39 مترمربع بر ثانیه بوده که با سیل برگردان جدید با ظرفیت 29 مترمکعب بر ثانیه هم بحران سیل را پوشش می دهیم و هم می توان برای لایروبی کانال قدیم از آن بهره بگیریم.

پورهاشم ادامه داد: پروژه دیگر در پل گیشا و در منطقه بازارچه نصر به طول 835 متر است که بتن ریزی و کف سازی آن انجام شده و در حقیقت مرمت آن پایان پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی پایتخت

بهره برداری از 5 پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی پایتخت