مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-05حوادث

دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز


رییس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش زا و سمی دست ساز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پیام کاویانی با تشریح جزییات دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز گفت: روز گذشته مأموران پایگاه سوم این پلیس از برخی تحرکات و حضور تعدادی از اغتشاش گران در حوالی بلوار کشاورز که قصد ایجاد تنش و آشوب در منطقه را داشتند، مطلع و بلافاصله به جهت اهمیت موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: اغتشاش گران که جمعی در حدود 30 نفر بودند با دیدن مأموران از محل تجمع متواری که در این میان احدی از آن ها که از عناصر اصلی و لیدر آشوب گران بود شناسایی و شبانه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در شرق تهران دستگیر و به پایگاه سوم پلیس اطلاعات انتقال داده شد.

کاویانی در ادامه با بیان اینکه از متهم مقادیر قابل توجهی از مواد آتش زا و شیمیایی و سمی دست ساز جهت مقابله با مأموران و نیروهای امنیتی به همراه تعداد زیادی از میخ های سه پر فولادی برای پنچر کردن و متوقف ساختن وسایل نقلیه موتوری و همچنین تعدادی فیس صورت جهت شناسایی نشدن از طریق دوربین های مداربسته شهری کشف شد، تصریح کرد: متهم به بزه ارتکابی اعتراف و در اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز

دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز