مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-05سياسي

ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به 500 دانش آموز پشت کنکوری


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای ارتقاء سطح علمی و تحصیلی دانش آموزان عزیز پشت کنکوری زیرپوشش امداد استان، دوره های آموزشی برای 500 نفر به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران درباره برنامه های این نهاد برای دانش آموزان پشت کنکوری اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر 218 دانش آموز پشت کنکوری و 275 دانش آموز سال دوازدهم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به برگزاری دوره های آموزشی برای تقویت دانش آموزان با همکاری موسسات حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی انجام اقدامات مشاوره ای، انگیزشی و اطلاع رسانی را از دیگر برنامه های این نهاد در حمایت از دانش آموزان پشت کنکوری عنوان کرد و افزود: خدمات کمیته امداد در زمینه کنکور سراسری تا مرحله انتخاب رشته ادامه داشته و طرح مشاوره انتخاب رشته دانش آموزان حائز کسب رتبه، پس از اعلام نتایج کنکور ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان نیز خبر داد و گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان زیرپوشش انجام می شود تا آنها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به 500 دانش آموز پشت کنکوری

ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به 500 دانش آموز پشت کنکوری