مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-05بين الملل

مشاور امنیت داخلی اسراییل از سمت خود استعفا می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع عبری گزارش دادند که ایال هولتا به یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که پس از پایان کار کابینه کنونی، - ایال هولتا به یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که پس از پایان کار کابینه کنونی، از سمت خود استعفا خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع عبری گزارش دادند که ایال هولتا به یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که پس از پایان کار کابینه کنونی، از سمت خود استعفا خواهد داد.

بنابر اعلام منابع صهیونیستی نام دو نفر برای جانشینی ایال هولتا مطرح شده است.

این منابع از رون درمر سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا و مشاور رهبر لیکود و ژنرال ایال زمیر مشاور نظامی سابق نتانیاهو به عنوان دو نامزد اصلی برای حضور در مقام مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دوران کابینه جدید، نام برده اند.

گفتنی است در انتخابات اخیر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو توانست اکثریت پارلمان را بدست آورد.

براین اساس به نظر می رسد در روز های آینده با تشدید دو قطبی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی، مقامات مرتبط با کابینه شکست خورده یاییر لاپید از صحنه حذف شده و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت داخلی اسراییل از سمت خود استعفا می دهد

مشاور امنیت داخلی اسراییل از سمت خود استعفا می دهد