مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-05حوادث

نجات خانمی که در کوه های روستای «کلها» گرفتار شده بود


معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: خانم48 ساله کوهنوردی که در ارتفاعات روستای کلها بدلیل ارتفاع زدگی با چالش موجه شد، توسط نیروهای امدادی به بیمارستان مدنی منتقل شد.

- امیر عباسپور، معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در از کرج، گفت: طی اعلام حادثه توسط عوامل مردمی در ساعت 17:00 جمعه 13 آبان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امدادو نجات استان مبنی بر ارتفاع زدگی یکی از 5 کوهنوردی که به ارتفاعات روستای کلها در محور کرج -چالوس صعود کرده بودند؛ تیم امدادو نجات شهرستانک به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با توجه به افت فشار، ارتفاع زدگی و ضعف و بی حالی و ضرورت اعزام مصدوم، تیم امداد و نجات شهرستانک پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و انتقال مصدوم به پایین دست، وی را به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: از کوهنوردان درخواست داریم، با شناخت کافی از خطرات و تهدیدات با اقدام بموقع و درخواست کمک نسبت به نجات جان همراهان و حادثه دیدگان در طبیعت و کوهستان اقدام نمایند.

وی یادآور شد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان البرز همواره آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث و سوانح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات خانمی که در کوه های روستای «کلها» گرفتار شده بود

نجات خانمی که در کوه های روستای «کلها» گرفتار شده بود