مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-05اقتصادي

از مطالبه جلوگیری از خام فروشی معادن تا گلایه از بانک ها


فعالان اقتصادی همدان در جلسه هم اندیشی با وزیر صمت مسائل، دغدغه ها و مطالبات خود را برای رفع و رجوع آن مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی استان با وزیر صنعت، معدن و تجارت در استانداری همدان برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان در این جلسه با اشاره به تحولات بنیادی در وزارت صمت اظهار کرد: در استان نیز مسیر تحول توسعه در حال رخ دادن است و بسیاری از سرمایه گذاران به سمت همدان آمده اند.

احمد شانیان از احیای بیش از 90 واحد صنعتی در استان خبر داد و با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 198 واحد صنعتی در استان داریم گفت: رفع پیش رویم.

وی خاطرنشان کرد: رانت و رانت خواری و ارز 4200 باعث شد برخی به سودهایی برسند اما خداوند را شاکریم نیروهایی به دنبال برگشت این منابع هستند و این اراده در سیستم حاکمیت کشور است.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه بخش خصوصی یعنی بخش خصوصی تمام ذی نفعان و باید این موضوع حمایت شود عنوان کرد: شفاف سازی همراه با گریدبندی و توجه ویژه به بخش خصوصی باید مورد توجه است.

وی با بیان اینکه همدان سابقه درخشانی دارد اما توجه ویژه به صنعت نشده و فرار مغزها از استان و مهاجرت را شاهد هستیم افزود: باید استان را ویژه برای بسترسازی توسعه صنعت ببینیم که تحقق این مهم در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مطالبه جلوگیری از خام فروشی معادن تا گلایه از بانک ها

از مطالبه جلوگیری از خام فروشی معادن تا گلایه از بانک ها