مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-05سياسي

ایران و تاجیکستان دوستان قدیمی عصر سختی ها هستند/ دنیا ما را جدا از هم می خواهد


معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ایران و تاجیکستان دوستان عصر سختی ها هستند، تصریح کرد: دنیا مدت هاست که ما دو ملت هم زبان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمود سالاری شنبه در ادامه حضور در برنامه روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، با استقبال گرم و چشمگیر مردم منطقه کولاب در جمهوری تاجیکستان با هیات همراه وارد کولاب شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دانشگاه ملی ابو عبدالله رودکی با قدردانی از حسن میهمان نوازی مردم کولاب، به پیشنه روابط و ریشه مشترک تاریخی و تمدنی دو کشور دوست و برادر ایران و تاجیکستان اشاره کرد و گفت: ایران و تاجیکستان دوستان قدیمی عصر سختی ها هستند که تاریخ این دو کشور نشان می دهد همواره مورد حمله، نیرنگ، توطئه دشمنان و بیگانگان بوده است.

سالاری با تاکید بر این که دوستی دو ملت تاجیکستان و ایران برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه ای به عمق تاریخ دارد، تصریح کرد: دنیا مدتها است که ما دو ملت هم زبان، هم فرهنگ و هم تاریخ و تمدن جدای از هم می خواد.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ نشان می دهد که دشمنان ما همواره درصدد تفرقه افکنی، توطئه آفرینی و تاکید بر جدایی میان ایران و تاجیکستان بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و تاجیکستان دوستان قدیمی عصر سختی ها هستند/ دنیا ما را جدا از هم می خواهد

ایران و تاجیکستان دوستان قدیمی عصر سختی ها هستند/ دنیا ما را جدا از هم می خواهد