مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-05اقتصادي

معرفی 422 واحد مسکونی بافت فرسوده شهری استان زنجان جهت اخذ تسهیلات بانکی


رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه وشهرسازی استان زنجان گفت: 422 واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در چهار شهرستان استان زنجان که برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام کرده بودند به بانک مسکن معرفی شدند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه وشهرسازی استان زنجان گفت: 422 واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در چهار شهرستان استان زنجان که برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام کرده بودند به بانک مسکن معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) بهزاد کردلو اظهار کرد: از 13 دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.

mrud.

ir فعال شده و سازندگان بخش خصوصی در بافت های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

وی به آمار ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال جاری 422 واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام و به بانک معرفی شده اند که در این میان بیشترین ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در استان مربوط به شهرستان زنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 422 واحد مسکونی بافت فرسوده شهری استان زنجان جهت اخذ تسهیلات بانکی

معرفی 422 واحد مسکونی بافت فرسوده شهری استان زنجان جهت اخذ تسهیلات بانکی