مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-05اجتماعي

ساخت و تجهیز 31 زورخانه دانش آموزی در سراسر کشور


رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز 31 زورخانه دانش آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.

- علی باران چشمه در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدامات توسعه ای برای ورزش های باستانی و زورخانه ای در سراسر کشور، تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم این ورزش ها را توسعه دهیم باید از سنین نوجوانی شروع کنیم و بهترین مکان برای این موضوع، مدارس است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش تنظیم شد تا بتوانیم ترویج ورزش های زورخانه ای و همچنین استعدادیابی و پرورش استعداد ها را صورت دهیم که در این زمینه حتی چند استان هم به عنوان استان معین اجرای طرح های ورزش زورخانه ای در مدارس، مشخص شدند، گفت: همراهی خوبی مدارس در این زمینه با ما داشته اند.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی ادامه داد: این تفاهم نامه بین فدراسیون و معاونت تربیت، سلامت و ورزش وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا شده و موضوع آن اعزام مرشد و مربی زورخانه ای به مدارس از همین 13 آبان امسال است.

باران چشمه با بیان اینکه این طرح در چند استان فعلاً برگزار می شود تا بتوانیم بعداً آن را توسعه بیشتری بدهیم، افزود: زنگ ورزش مدارس در این طرح مشترک بین ورزش های زورخانه ای و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تجهیز 31 زورخانه دانش آموزی در سراسر کشور

ساخت و تجهیز 31 زورخانه دانش آموزی در سراسر کشور