مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-05سياسي

برای سرمایه گذاری و انبوه سازی در همدان فکری شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید تدابیری به منظور بهبود وضعیت سرمایه گذاری و انبوه سازی در همدان شود.

- علی اکبر نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه انبوه سازان در حال کوچ به سایر شهرها هستند که این یک آسیب بزرگ برای شهر است، گفت: باید تدابیری به ویژه از سوی شهرداری به منظور بهبود وضعیت سرمایه گذاری و انبوه سازی در همدان شود.

وی با بیان اینکه مدتی است، نکاتی در مورد افت سرمایه گذاری، مطرح می شود، اظهار کرد: انبوه سازان همدان در این زمینه ابراز نگرانی کرده اند و مشکلات فراوانی در کار دارند.

نظری به طول انجامیدن یک پرونده در کمیسیون ماده 5 به مدت 13 سال را یک مصیبت دانست و گفت: این عامل موجب فرار سرمایه گذار از همدان شده و انبوه سازان نیز در حال کوچ به سایر شهرها هستند که این یک آسیب بزرگ برای همدان است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: باید تدابیری به ویژه از سوی شهرداری به منظور بهبود وضعیت سرمایه گذاری و انبوه سازی در همدان شود.

نظری خواستار دقت نظر بیشتر در بحث انبوه سازان شد و افزود: شورا باید امور را تسهیل کند تا مردم از آن بهره برده و نتیجه آن نیز به شهر برسد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت دلالان در حوزه شهر و شهرداری تصریح کرد: در دوره های قبل دلالانی در سطح شهر و اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سرمایه گذاری و انبوه سازی در همدان فکری شود

برای سرمایه گذاری و انبوه سازی در همدان فکری شود