مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-05پزشكي

توانمند سازی افراد در پیشگیری از خودکشی موثر است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: توانمند سازی افراد پیرامون خود مراقبتی در حوزه سلامت روان و پیشگیری از خودکشی، موثر و حائز اهمیت است.

- دکتر یاسر مرادی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت شهرستان قشم به اهمیت پیشگیری از خودکشی اشاره کرد و افزود: توانمند سازی افراد در مدارس، دانشگاه ها، محیط های کاری، محیط های نظامی و زنان خانه دار پیرامون خود مراقبتی در حوزه سلامت روان و پیشگیری از خودکشی، موثر و حائز اهمیت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای مددکاران در خصوص دستورالعمل بین بخشی خدمات مددکاری برای افراد در معرض خطر خودکشی در دستگاه ها (آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد و سایر دستگا های مرتبط ) ضروری و و اجایی کردن آن را در اولویت قرار داد.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات آموزشی مهارت های زندگی و تاب آوری برای دانش آموزان و دانشجویان با همکاری بین بخشی لازم الاجرا است.

مرادی با اشاره به اهمیت خود مراقبتی سازمانی در تامین سلامت افراد، عنوان کرد: خود مراقبتی سازمانی توسط اعضای یک سازمان طراحی، اجرا، پایش و ارزشیابی می شوند که این فرایندی انتخابی، مشارکتی و فعال برای ارتقای سلامت یک سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی افراد در پیشگیری از خودکشی موثر است

توانمند سازی افراد در پیشگیری از خودکشی موثر است