مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-05ورزشي

صدرنشینی یاران نوشاد عالمیان در لیگ برتر تنیس روی میز


پالایش نفت آبادان با کسب 6 امتیاز از سه بازی اول مرحله ی نخست لیگ برتر تنیس روی میز ، صدرنشین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پایان روز دوم و پس از انجام بازی های دور سوم از سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور، تیم پالایش نفت آبادان با کسب دو برد و یک باخت و 6 امتیاز صدرنشین شد.

آبادانی ها که با جذب بازیکنان ملی پوشی نظیر برادران عالمیان، افشین نوروزی و سروش امیری نیا تیمی قدرتمند را راهی این فصل لیگ برتر کرده اند در بازی نخست 5 بر صفر را شکست دهد، و در سومین بازی خود 4 بر یک پاکنژاد اسپرت را شکست داد و در مکان دوم جدول جای گرفت.

فراسنج تهران، دیگر تیم مدعی این فصل، ابتدا 4 بر 1 مغلوب دانشگاه آزاد شد، اما در ادامه توانست تیم قدرتمند پالایش نفت را 3 بر 2 شکست دهد و در سومین مسابقه خود با نتیجه مشابه 3 بر 2 مقابل عقاب نهاجا به برتری دست یافت و با کسب 3/5 امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

عقاب نهاجا، دیگر تیم نظامی لیگ امسال ، در اولین مسابقه 3 بر 2 مغلوب پاکنژاد اسپرت شد، در دومین بازی با همین نتیجه بازی را به شهرداری کرج واگذار کرد و در سومین بازی خود با نتیجه مشابه 3 بر 2 مغلوب فراسنج شد و با کسب 3 امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی یاران نوشاد عالمیان در لیگ برتر تنیس روی میز

صدرنشینی یاران نوشاد عالمیان در لیگ برتر تنیس روی میز