مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-05ورزشي

زاهدان میزبان سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان


رییس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان به میزبانی مرکز استان در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان به میزبانی مرکز استان در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مجتبی رضایی در گفت وگو با ایسنا افزود: سرانجام پس از کش و قوس های فراوان با توجه به حساسیت های کنونی و شروع رقابت های جام جهانی فوتبال ، مقرر شد زمان بیست و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان یک ماه زود تر و در آبان ماه برگزار شود.

وی بیان کرد: تاکنون 12 نمایش از زاهدان، دو نمایش از سراوان، یک نمایش از زابل و یک نمایش هم از بمپور برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند که بازبینی آنها آغاز شد و آثار راه یافته به جشنواره تا 23 آبان ماه معرفی خواهند شد و در نهایت این نمایش ها برای رسیدن به کرسی حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 25 لغایت 28 آبان ماه امسال طی چهار روز رقابت خواهند کرد.

رضایی افزود: رشد و توسعه فعالیت های اجتماعی و آگاه بخشی با تکیه بر هنر بخصوص در مشکلات خانواده، تاکید بر جایگاه خورده فرهنگ های بومی استان به همراه تاکید و تمرکز بر اجراهای عمومی و گسترش دامنه مخاطبان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدان میزبان سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

زاهدان میزبان سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان