مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-05دانش

«از شریف تا لس آنجلس» پنجمین کتاب مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «از شریف تا لس آنجلس»، به قلم پرویز سعادتی را پنجمین کتاب از سومین دوره مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» اعلام کرد.

- از شریف تا لس آنجلس پنجمین کتاب مسابقه دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت شد معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب از شریف تا لس آنجلس ، به قلم پرویز سعادتی را پنجمین کتاب از سومین دوره مسابقه دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب از شریف تا لس آنجلس ، به قلم پرویز سعادتی را پنجمین کتاب از سومین دوره مسابقه دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت اعلام کرد.

 این کتاب خاطرات مجتبی عطاردی ، از اساتید دانشگاهی ایران که 500 روز اسارت را در آمریکا تجربه کرده است.

کلیدی‏ ترین موضوع کتاب و شاید انگیزه اصلی نگارنده و دکتر عطاردی از انتشار کتاب، پاسخ به این پرسش است که چرا استادان ایرانی که در همین سال‏ ها به آمریکا یا سایر کشور هایی که پلیس ویژه تحریم آمریکا در آن ها مستقر است، رفته‏ اند، دستگیر شده ‏اند.

عطاردی در بخشی از مقدمه خود بر این کتاب می نویسد: زندانی شدن یک استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی در یک کشور بیگانه تا آنجا که من می دانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از شریف تا لس آنجلس» پنجمین کتاب مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» شد

«از شریف تا لس آنجلس» پنجمین کتاب مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» شد