مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-05پزشكي

نکات تغذیه ای در بهبود بیماری آنفلوآنزا/ سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگر دچار آنفلوآنزا شدید برای بهبودی هر چه سریع تر این بیماری استراحت، خواب و تغذیه نقش بسیار مهمی دارد که در صورت رعایت توصیه های تغذیه ای می توانید سریع تر این بیماری را پشت سر بگذارید.

- پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بیماری های تنفسی یکی از شایع ترین بیماری ها در فصل های سرد سال است و موثرترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به آن تقویت سیستم ایمنی بدن است، اظهار کرد: با شروع فصل سرما شیوع بیماری های ویروسی شایع می شود که شناخته شده ترین آن به صورت اپیدمی در گروه های سنی مختلف به خصوص کودکان درآمده است.

وی با تأکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از آنفلوآنزا شستن مرتب دست ها، پوشیدن لباس گرم و استفاده از ماسک در اماکن عمومی است، افزود: اگر دچار این بیماری شدید برای بهبودی هر چه سریع تر این بیماری استراحت، خواب و تغذیه نقش بسیار مهمی دارد که در صورت رعایت توصیه های تغذیه ای می توانید سریع تر این بیماری را پشت سر بگذارید.

عقدک تصریح کرد: در ارتباط با آنفلوآنزا، کرونا و کلیه بیماری های تنفسی رایج فرد بیمار باید مداخلاتی انجام دهد تا سیستم ایمنی بدنش قوی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات تغذیه ای در بهبود بیماری آنفلوآنزا/ سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

نکات تغذیه ای در بهبود بیماری آنفلوآنزا/ سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید