مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-05ورزشي

ناکامی در مسابقات جهانی به دلیل افت فنی و بدنی فرنگی کاران بود


نایب قهرمان المپیک 1972 مونیخ معتقد است مهمترین عامل ناکامی شاگردان محمد بنا در رقابتهای جهانی، اُفت مشهود بدنی و فنی آنها در برابر رقبای آماده و قبراق بود.

- رحیم علی آبادی پیشکسوت و عضو پیشین شورای فنی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابتهای جهانی 2022 صربستان در حالی برای محمد بنا و شاگردانش با ناکامی پشت سر گذاشته شد که این تیم در همان گام نخست نشان داد به هیچ عنوان سر حال و قبراق نیست.

بی تردید افت بدنی و فنی بچه ها باعث شد تا آنها نتوانند به درستی توان فنی و تکنیکی خود را در باربر حریفان به نمایش بگذارند.

وی افزود: با توجه به حضور طولانی مدت برخی کشتی گیران در ترکیب تیم ملی و اردوهای آماده سازی، پیش بینی چنین وضعیتی کاملاً ممکن بود و همه دیدیم که ملی پوشان باتجربه و عنواندار هم به علت برخی افت بدنی نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند.

دارنده مدال نقره بازی های المپیک در خصوص تاکید بزرگان و قهرمانان کشتی فرنگی بر اجرای چرخه انتخابی گفت: زمانی که ما بر نحوه اجرای چرخه انتخابی اصرار داشتیم به ما گفتند محمد بنا، سبک و ایده خودش را دارد و باید با سبک خودش تیم ملی را ارنج کند.

از سوی دیگر ما هم معتقد بودیم بقای کشتی فرنگی به دیده شدن کشتی گیران، مربیان، هیأت ها و مدعیان لیگ برتر بستگی دارد و باید پشتوانه سازی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی در مسابقات جهانی به دلیل افت فنی و بدنی فرنگی کاران بود

ناکامی در مسابقات جهانی به دلیل افت فنی و بدنی فرنگی کاران بود