مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-05حوادث

اشکی که تمایل به فرود نداشت!


چشمانش خیره بود، انگار اشکی برای فرود نداشت، به گمانم هنوز هم آن لحظات رعب انگیز در ذهنش مرور می شود، آرتینی که چشمانش خون می دید و گوش هایش پر بود از صدای گلوله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آرتین با خیالی آسوده این سو و آن سو می رفت و خیالش راحت بود که پدر و مادر چشم از او برنمی دارند و نگاه های برادر مراقب اوست.

نمی دانست تنها در 7 دقیقه، زندگیش زیرو رو می شود و همه چیزش به دو بخش قبل از حادثه و بعد از حادثه تروریستی تقسیم خواهد شد.

نام داعش به گوشش هم آشنا نبود، اما فرداها برایش به خوبی معنا می دهد، داعشی که تیر غیبش پدر، مادر و برادرش را ربود و او در با یک دنیا امید و آرزو تنها گذاشت.

این روزها آرتینی که یک هفته است به ناگاه نامش جهانی شده و همه او را می شناسند، شاید هنوز هم درد تنهایی را حس نکرده باشد، همه نامش را صدا می زنند، برایش اسباب بازی می خرند و او را پسر و برادر خود می نامند.

اما مادر او امروز خواهری 20 ساله است که قرار بود همین روزها رخت عروسی به تن کند و به خانه بخت روانه شود، اما به ناگاه آسمان و زمین بر سرش خراب شد و رخت سپیدش را با رخت عزا رنگین کرد.

بابا سوراخ سوراخ شد! صحنه تیراندازی آن جوانک جاهل داعشی تاثیری که بر ذهن کودکان و نوجوانانِ آن شب خونین گذاشت هیچ گاه قابل جبران نخواهد بود و تاوانی بزرگ برای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکی که تمایل به فرود نداشت!

اشکی که تمایل به فرود نداشت!