مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-05اقتصادي

فاصله معنادر زیر ساخت های ترانزیتی در سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری


معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: متاسفانه فاصله شاخص ها و زیر ساخت های ترانزیتی در استان سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری بسیار معنادار است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: متاسفانه فاصله شاخص ها و زیر ساخت های ترانزیتی در استان سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری بسیار معنادار است.

محمد هدایی با اشاره به اهمیت ترانزیت کالا و استفاده از ظرفیت تاریخی جاده ابریشم از برنامه های این منطقه آزاد برای افزایش ترانزیت کالا در حوزه حمل و نقل به عنوان کریدور شرق به غرب خبر داد.

هدایی با تاکید بر اینکه توسعه علم و فن آوری و دسترسی آسان به مبانی دانش به واسطه توسعه علوم دیجیتال سبب شده تا هرروز شاهد بهبود کیفیت کالا ها و خدمات و کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری باشیم، گفت: با توجه به فزونی و رقابت اصلی در عرصه اقتصاد که تاثیر کمتری از توسعه و پیشرفت دانش می گیرد، حوزه حمل ونقل و ترانزیت دارای اهمیت ویژه ای است.

وی با بیان اینکه در قرون گذشته و پیش از کشف نفت اقتصاد ایران زمین برمبنای ترانزیت کالا و حمل ونقل بین شرق و غرب استوار بوده و گواه آن نیز جاده ابریشم می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر با توسعه بنادر شهید بهشتی و کلانتری در محدوده منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها بندر اقیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله معنادر زیر ساخت های ترانزیتی در سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری

فاصله معنادر زیر ساخت های ترانزیتی در سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری