مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 07:052022-11-05ورزشي

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد + زمان معارفه


بعد حدود دو ماه بلاتکلیفی سرانجام عادل عالیشان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران انتخاب شد و قرار است امروز معارفه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،  بعد حدود دو ماه بلاتکلیفی، با حکم وزیر ورزش و جوانان، عادل عالیشان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.

تقریبا دو ماه پیش بود که حسن رنگرز مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران شبانه با استعفای مجازی بعد دو سال حضور در رأس ورزش مازندران، از استان خداحافظی کرد و به پایتخت و به سرمربیگری تیم ملی کشتی رسید.

حالا بعد از بلاتکلیفی در ورزش استان مازندران، مدیرکل ورزش مازندران مشخص شد و ورزش مازندران روزهای تازه ای را آغاز خواهد کرد.

عادل عالیشان که از مدیران با سابقه و کارکشته ورزش استان است، در ادارات ورزش و جوانان چند شهرستان مهم استان مازندران مدیریت کرده و معاونت همگانی و معاونت قهرمانی و امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران را در کارنامه دارد و از مدیران با تجربه و فنی ورزش استان و کشور است.

 عالیشان مدیری اجرایی، جدی و با دیسیپلین بالاست که همین خصوصیاتش در این برهه زمانی شاید به کمک ورزش مازندران بیاید.

  پیش از این حسن رنگرز این مسئولیت را برعهده داشت که حدود دوماهی است که استعفا داده و هم اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد + زمان معارفه

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد + زمان معارفه