مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 00:252022-11-04سياسي

مقام شفاعت یکی از شئون و منزلت حضرت معصومه(س) است


یکی از شئون و منزلت حضرت معصومه (س) مقام شفاعت آن حضرت است و در زیارتنامه آن حضرت که از امام رضا (ع) نقل شده، - قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از شئون و منزلت حضرت معصومه (س) مقام شفاعت آن حضرت است و در زیارتنامه آن حضرت که از امام رضا (ع) نقل شده، می خوانیم یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد مهدی میرباقری شامگاه جمعه در مراسم شب رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: یکی از شئون حضرت معصومه (س) مقام شفاعت آن حضرت است و در زیارتنامه حضرت معصومه (س) که از امام رضا (ع) نقل شده، آمده یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنه، که این مقام شفاعت بسیار مهم است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: مقام شفاعت در اختیار رسول الله است و در روایت داریم کار در صحنه قیامت بسیار سنگین می شود و همه اهل محشر به اضطراب می افتند و همه انبیا امت خود را به رسول الله ارجاع می دهند و حضرت همراه با جمعیت به سمت باب الرحمان می آیند که درب عام برای عبور همگان است.

آیت الله میرباقری گفت: شفاعت قیامت بعد از دستگیری در دنیا است و زمانی انسان ها وارد بهشت می شوند که از هرگونه بدی و زشتی پاک شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام شفاعت یکی از شئون و منزلت حضرت معصومه(س) است

مقام شفاعت یکی از شئون و منزلت حضرت معصومه(س) است