مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 22:402022-11-04سياسي

ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مقامات آمریکایی به دروغ می گویند که ما دوستدار ملت ایرانیم، در حالی که ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی کنند.

- سید مهدی قریشی امروز جمعه 13 آبان ماه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان شهرستان کهک گفت: 13 آبان به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب دومی بود که آغاز شد و در حقیقت با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اولین ترک ها بر دیوار استکبار آمریکایی رقم خورد.

معاون استاندار قم با اشاره به جنایات آمریکا در حق مردم ایران افزود: مقامات آمریکایی به دروغ می گویند که ما دوستدار ملت ایرانیم، در حالیکه ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ادامه داد: آمریکایی ها از حمایت از گروه های تروریستی مثل منافقین که هزاران نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند تا جنگ تحمیلی، کودتا، فتنه، اغتشاشات، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و انواع تحریم های ظالمانه را در حق ملت ایران روا داشته اند و در این چهار دهه کاری نبوده که علیه ما انجام ندهند و حالا برای ما دلسوز شده اند و آن هم با حمایت از اغتشاش گران، آشوب گران و تروریست ها میخواهند ناجی ملت ایران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی کنند

ملت ایران جنایات آمریکا در حق خود را فراموش نمی کنند