مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-04ورزشي

کشاورز: عملکرد بازیکنانم فوق العاده بود


قبل از بازی به گفته بودم که این بازی فینال نیست و هنوز هم همین عقیده را دارم، بازی به بازی پیش می رویم و توجهی به جدول نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی مقابل را دارم، بازی به بازی پیش می رویم و توجهی به جدول نداریم، از عملکرد فوق العاده بازیکنان خود رضایت دارم.

سرمربی گیتی پسند در خصوص داوری گفت: داوری در مجموع خوب بود اما چند صحنه مهم را از دست داد، با این حال تیم داوری در این بازی سخت نهایت تلاش خود را انجام داد.

وی در رابطه با جذب فرهاد فخیم گفت: فرهاد فخیم بازیکن فوق العاده ای است و نیازی به تعریف من ندارد، پس جدایی این بازیکن از مس با این بازیکن صحبت کردیم، خوشبختانه نظراتمان به هم نزدیک بود و به توافق رسیدیم، امیدوارم وقتی از نیم فصل دوم به جمع ما اضافه شد با قدرت بیشتری به کار ادامه دهیم .

کشاورز در پایان گفت: فعلا نظری برای جذب بازیکن در نیم فصل نداریم و احتملا با همین بازیکنان به کار خود ادامه خواهیم بود.

از نتیجه عصبانی نیستم اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، اتفاقات غیرفوتسالی در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود، در جلسه قبل از بازی به ما گفتند که بازی بدون تماشاگر است و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز: عملکرد بازیکنانم فوق العاده بود

کشاورز: عملکرد بازیکنانم فوق العاده بود