مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-04اقتصادي

هوشمند پارک کنید


رزرو جای پارک خودرو نیازمند فرهنگ سازی و اجرای پایدار طرح ساماندهی پارک حاشیه ای است که در فازهای بعدی نه تنها به دنبال رزرو پارک حاشیه ای هستیم؛ - بلکه طرحی را دنبال می کنیم که فضای پارک خالی را به راننده نشان دهد تا با اجرای این طرح جلوی ترافیک سرگردان در شهر را بگیریم.

مدتهاست که نبود جای پارک برای خودرو به یک کابوس به خصوص در معابر شلوغ و مرکزی شهر تبدیل شده است، کابوسی که نهایتا به پارک دوبل یا بیشتر و یا نشاندن همراه در داخل خودرو و.

می انجامد.

مدیران شهری برای حل معضل جای پارک خودرو طی این سالها بارها و بارها آزمون و خطا کردند و از خلق شغلی تحت عنوان پارکبان تا نصب پارکومترها اجرا شد؛ اما هیچ کدام تا کنون نتوانسته مشکلات جای پارک خودرو در تهران را حل کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از تجربه های متعدد در ساماندهی پارک حاشیه ای، حالا مدیریت شهری جدید خبر از اجرای فاز جدیدی از طرحی می دهد که مدت هاست به صورت پایلوت در چند منطقه تهران اجرا شده و آنهم طرح ساماندهی پارک حاشیه ای به روش احصا پلاک خودرو و پرداخت هوشمند هزینه ها است، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسمی از آغاز نهضت پارکینگ سازی در تهران گفته و ابراز امیدواری کرده است که با ساخت پارکینگ می توانیم فضاهای عمومی شهر را آزاد کنیم؛ چرا که محل ایستادن خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند پارک کنید

هوشمند پارک کنید