مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-04سياسي

امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل نامه نوشت


وزیر امور خارجه در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از عدم واکنش شورای امنیت به حادثه شیراز، گفت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورا نشان داد آنها هنوز تروریست ها را به خوب و بد تقسیم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، به آنتونیو گوترش به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم عالیجناب آنتونیو گوترش دبیرکل ملل متحد   همان طور که آگاه هستید تروریسم بار دیگر از ملت بزرگ ایران قربانی گرفت.

  پس از حملات تروریستی گذشته علیه شهروندان، دیپلمات ها و دانشمندان و مراکز هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران، این بار در یک حمله تروریستی شوم در 4 آبان  1401 به زائران حرم مقدس بر عهده گرفت، هم ارزش رشادت های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مبارزه با این گروه و تضمین امنیت کشورهای منطقه در برابر خطر آنها را به اثبات رساند و هم ضرورت تداوم تلاش های موثر و مستمر منطقه ای و بین المللی برای ریشه کنی کامل آنها را مورد تأکید قرار می دهد و یادآوری می کند که حساسیت و هوشیاری جامعه بین المللی نسبت به تهدیدات تروریسم نباید کاهش یابد.

در این راستا، مایلم از موضع به موقع سخنگوی سازمان ملل و متعاقب آن، بیانیه جنابعالی در محکومیت اقدام تروریستی در شیراز صمیمانه تقدیر نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل نامه نوشت

امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل نامه نوشت