مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-04سياسي

سعید جلیلی: دشمنان درکی از قدرت نرم ایران ندارند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت نرم مزیت نسبی و عامل حقیقی پیروزی ملت ایران در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سعید جلیلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی همزمان با روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار با بیان این مطلب افزود: دشمنان درکی و فهم از قدرت نرم ایران ندارند، در حالیکه این موضوع عامل شکست دشمنانی مانند آمریکا در کشورهای منطقه هم هست، به طوری که مقامات آمریکایی 7 هزار میلیارد دلار در عراق هزینه کردند اما چیزی به دست نیاوردند.

وی بیان کرد: تمام تلاش امروز دشمن بر روی استفاده از جنگ نرم به دلیل این است که نتوانسته ملت ایران را در عرصه های اقتصادی و سخت افزاری شکست دهد.

جلیلی ملت ایران را امروز در نقطه ای توصیف کرد که در مسیر پیشرفت قرار دارد و موانع گذشته دیگر قادر به صف آرایی و فشار در برابرش نیست.

وی بیان کرد: تلاش امروز دشمن جلوگیری از عدم تکرار و تکثیر نسلی همانند نسل سالهای انقلاب است که در برابر قدرتهای استکباری ایستادگی کرد و درست به همین دلیل است که امروز دشمن علاوه بر فضای مجازی توسط 250 شبکه ماهواره ای در مورد ایران برنامه ریزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: دشمنان درکی از قدرت نرم ایران ندارند

سعید جلیلی: دشمنان درکی از قدرت نرم ایران ندارند