مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-04سياسي

نسخه شفابخش مشکلات کشور، اتحاد بیشتر میان مردم و مسؤولان است


نسخه شفابخش کشور این است که اتحاد بین مردم و مسؤولان و سران قوا، در سطوح استانی و شهرستانی پررنگ تر، مشهودتر و ملموس تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تبریک روز دانش آموز اظهار داشت: 13 آبان جزو روزهای استثنایی تاریخ انقلاب است که در پیدایش و تثبیت انقلاب اسلامی بی نظیر یا کم نظیر بوده است.

   وی با اشاره به رویدادهای روز 13 آبان افزود: 13 آبان 1357 رژیم پهلوی جلوی دانشگاه تهران دانش آموزان را به رگبار بست و جوی خون راه انداخت، این حادثه مربوط به قبل از انقلاب بود و باعث پیدایش انقلاب شد اما اتفاق 13 آبان 58، باعث تثبیت انقلاب شد.

بنی جمالی در خصوص علت دشمنی آمریکا با ملت ایران بیان داشت: عده ای می گویند دشمنی آمریکا با ما به دلیل تسخیر بدون اجازه سفارت آن ها است در حالی که دشمنی آمریکا با ما به پیش از این ها باز می گردد و از باشد مشکل دارند.

امام جمعه چادگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دیدن دست های پشت پرده و اتاق فکرها و اتاق عملیات دشمن در رسانه ها ادامه داد: دشمنان طرح تجزیه ایران را در پیش گرفتند و خودشان اعتراف می کنند که ما این اغتشاشات را سازماندهی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه شفابخش مشکلات کشور، اتحاد بیشتر میان مردم و مسؤولان است

نسخه شفابخش مشکلات کشور، اتحاد بیشتر میان مردم و مسؤولان است