مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-04فرهنگي

جشنواره تئاتر منطقه ای فجر به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود


جشنواره تئاتر منطقه ای فجر یکی از مراحل پایانی راه یابی به جشنواره بزرگ فجر بوده که گروه های مختلف هنری با ثبت نام و ارائه اثر در این جشنواره باهم به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تفاهم منطقه ای در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: پس از رایزنی های صورت گرفته و با توجه به زیر ساخت کم نظیری که در حوزه تئاتر استان وجود دارد مقدمات برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای در استان کرمانشاه فراهم گردید.

علی صفدری در این خصوص گفت: در این جشنواره میزبان 9 استان و بیش از 200 هنرمند خواهیم بود که طی بازه ای 5 روزه در 7 سالن نمایش کرمانشاه اجرا خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با مساعدت استاندار محترم و دستگاه های اجرایی استان فرصتی برای معرفی استعدادهای فرهنگی استان فراهم شده که به امید و نشاط در جامعه نیز کمک خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش تاثیرگذار تئاتر در انتقال فرهنگ اشاره کرد و افزود: شرایط امروز جامعه نشان می دهد که باید بیش از هر چیز بر روی فرهنگ کار کنیم و یکی از راه های موثر انتقال فرهنگ استفاده از زبان هنر است و تئاتر در این زمینه می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر منطقه ای فجر به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

جشنواره تئاتر منطقه ای فجر به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود