مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-04بين الملل

رسانه های عربی: فریاد مرگ برآمریکای ایرانی ها، تلاش های واشنگتن را به شکست کشاند


رسانه های عربی ضمن پوشش راهپیمایی های باشکوه مردم ایران در یوم الله 13 آبان، گزارش دادند که ایرانی ها با استکبارستیزی و فریاد مرگ بر آمریکای خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عربی امروز (جمعه، 4نوامبر) مصادف با یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز در ایران، راهپیمایی های باشکوه و گسترده مردم ایران در بزرگداشت  روز ملی مبارزه با الجزیره نیز در گزارشی با عنوان چهل و سومین سالروز تسخیر سفارت آمریکا در تهران نوشت: در چهل و سومین سالگرد هجوم به سفارت آمریکا در تهران و گروگان گرفتن کارکنان آن، جمع کثیری از مردم ایران، صبح جمعه یاد این مناسبت را که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده می شود، گرامی داشتند.

یک روز قبل هم حضرت آیت الله خامنه ای ضمن استقبال از جمعی از دانش آموزان، حوادث اخیر ایران را جنگ هیبریدی دانستند که در آن دشمنان از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنند.

ایشان تاکید کردند: تهران برخی حوادث را فراموش نخواهد کرد و به وعده خود برای پاسخگویی به ترور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران در زمان مناسب پاسخ خواهد داد.

وبگاه شبکه خبری العهد عراق نیز در گزارشی با عنوان جمعیت میلیونی روز جهانی مبارزه با استکبار را در جمهوری اسلامی ایران جشن می گیرند گزارش داد: به مناسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عربی: فریاد مرگ برآمریکای ایرانی ها، تلاش های واشنگتن را به شکست کشاند

رسانه های عربی: فریاد مرگ برآمریکای ایرانی ها، تلاش های واشنگتن را به شکست کشاند