مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-04سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در بیروت


مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز با حضور تعدادی از مقامات لبنان و برخی از نمایندگی های خارجی مقیم این کشور در بیروت برگزار ش .

- مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز با حضور تعدادی از مقامات لبنان و برخی از نمایندگی های خارجی مقیم این کشور در بیروت برگزار ش .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سفارت ایران در بیروت، مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی(ع) با حضور بیش از 500 شخصیت مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد.

در این مراسم نماینده نبیه بری رییس پارلمان لبنان، وزرای کار، حمل و نقل و امور خارجه دولت لبنان، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله، شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله، سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله، خلیل حمدان از اعضای هیئت رهبری جنبش امل، منصور فاضل نائب رییس جریان ملی آزاد در امور جوانان، فیصل کرامی رییس جریان کرامت، وئام وهاب رییس حزب توحید العربی، نماینده حماس در لبنان و سفرای کوبا و روسیه و همچنین نمایندگانی از سفارتخانه های سوریه، عراق، عمان، پاکستان، اندونزی در این مراسم شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در بیروت

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در بیروت