مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-04سياسي

13 آبان، منشأ به پا خاستن مردم ایران است


امام جمعه اردستان 13 آبان را منشا به پا خاستن مردم دانست و گفت: امام خمینی(ره) می گفت که از هیچ کس به غیرخدا پروایی ندارد و همه قدرت های نظامی دنیا در برابر او هیچ بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان،حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت:اگر بنده ای از بندگان خدا اهل تقوا باشد خداوند از میان موانع و مشکلات، راهی برای خروج از مشکلات و درهای بسته او می گشاید.

وی افزود: امروزه نام امام خمینی(ره) همگان شنیده و بر زبان جاری می کنند اما در دوران قبل از انقلاب بردن نام امام جرم بود و نوشتن نام خمینی زندان و تبعید را در پی داشت ولی با وجود همه سخت گیری ها، به دلیل تقوایی که داشت در سیزده آبان 43 ، آمریکا را به چالش کشید.

دهشیری ضمن تشکر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، این روز را منشا به پا خاستن مردم دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) می گفت که از هیچ کس به غیرخدا پروایی ندارد و همه قدرت های نظامی دنیا در برابر او هیچ بودند و در این راستا، تنها تکیه گاه امام(ره)، خداوند و تقوا داشتن او بود و در نهایت نیز پیروز شد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: این دشمنان و منافقان، از داعش های قرن جدید هستند که یک جوان طلبه به نام آرمان علی وردی را زجرکش کرده و به شهادت رسانند و از سمتی پلیس که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان، منشأ به پا خاستن مردم ایران است

13 آبان، منشأ به پا خاستن مردم ایران است