مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-04سياسي

حوادث اخیر کشور یک پروژه پیچیده بین المللی علیه نظام اسلامی است


حوادث و اغتشاشات اخیر کشور پروژه پیچیده بین المللی طراحی شده نظام استکبار علیه نظام اسلامی است.

- بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت: حوادث و اغتشاشات اخیر کشور پروژه پیچیده بین المللی طراحی شده نظام استکبار علیه نظام اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اسلام اصفر صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اهرم با اشاره سیزده آبان یکی از روز های پر حوادث تاریخ ایران اسلامی است عنوان داشت: 13 آبان یا آور یام سرنوشت ساز انقلاب اسلامی در مبارزه با امریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سال 58 و شهادت دانش آموزان توسط مزدوران رژیم پهلوی است که بعنوان روز دانش آمز است و روز تبعید حصرت امام خمینی ره به ترکیه توسط ایادی رزیم فاسد پهلوی در سال 1343 است.

امام موقت جمعه اهرم ادامه داد: یوم الله سزده آبان یاد آور حماسه های، ایثار، فدا کاری دانش آموزان است که از جان خود گذشتند و این روز با شکوه بدین سبب روز دانش اموزان نام گداری شده است تا خاطره فرزندان دلیر نقلاب بای همیشه جاودان و فراموش نشود.

وی افزود: بزرگ ترین ساده اندشی این است که ما تصورکنیم جهانخواران و ازنابش به رهبری آمریکا از سرما و اسلام عزیز دست بر داشته اند و حتی برای لحظه ای هم نباید این تفکر در ذهن ما هم خطور و لحظه ای از مبارزه با استکار غافل شویم چون در سرشت و نهاد آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر کشور یک پروژه پیچیده بین المللی علیه نظام اسلامی است

حوادث اخیر کشور یک پروژه پیچیده بین المللی علیه نظام اسلامی است