مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-04سياسي

مردم میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند/ تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است


مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان، میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند و دشمنان این مرز و بودم را مأیوس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، فرمانده سپاه شهرستان فهرج، پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی این شهر در جمع مردم، اظهار داشت: 13 آبان ماه نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی بوده و حقیقتی است که تا ابد می درخشد و هدایت گر نسل های این سرزمین در عبور از گذرگاه های حساس تاریخی می شود.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان، میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند و دشمنان این مرز و بودم را مأیوس کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان خبیث ایران اسلامی هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند، تصریح کرد: اقتدار امروز ما حاصل فرماندهی رهبری انقلاب است و این سخنی است که دشمنان این سرزمین بارها به آن اذعان کرده اند.

فرمانده سپاه فهرج در ادامه، تبعیت از ولایت، ایستادگی و مقاومت و استفاده از تفکر بسیجی را 3 شرط موفقیت ملت ایران در همه عرصه ها خواند و خاطرنشان کرد: حاج قاسم از شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا همه عرصه ها در کنار ولایت فقیه بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا کرد و در تحقق جهادهای مختلف در انقلاب اسلامی همواره حضور مهم و تأث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند/ تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است

مردم میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبیدند/ تفکر بسیجی گره گشای مشکلات کشور است