مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-04سياسي

خروش مردم شهرستان های خراسان رضوی با شعارهای ضد استکباری


مراسم 13 آبان ماه امسال متفاوت تر از هر سال و با حضور پرشور و باشکوه دانش آموزان و دانشجویان هم زمان با سراسر کشور در شهرهای خراسان رضوی برگزارشد و شرکت کنندگان با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

- ایسنا/خراسان رضوی مراسم 13 آبان ماه امسال متفاوت تر از هر سال و با حضور پرشور و باشکوه دانش آموزان و دانشجویان هم زمان با سراسر کشور در شهرهای خراسان رضوی برگزارشد و شرکت کنندگان با مشت های گره کرده فریاد" مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سر دادند.

مشت های گره کرده شیعه و سنی علیه استکبار فرماندار تایباد در این مراسم ضد استکباری که با حضور هزاران نفر از مردم تشیع و تسنن این شهرستان مرزی برگزار شد، گفت: اگر تاریخ را مشاهده کنیم، ریشه تمام اتفاقات و حوادث ناخوشایند پنج دهه گذشته ناشی از شیطنت های آمریکا است.

مهدی دونده، با تأکید بر اینکه فرعون زمان ما آمریکا است، افزود: تمام دسیسه های جهانی تحت رهبری و به خواست آمریکای مستکبر صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار این روزها به بهانه تبلیغ حقوق بشر و حقوق زن در ایران توطئه هایی را رقم زده و افراد مخلص و دلسوز انقلاب و بی گناهان را شهید کرده است، بیان کرد: انتقاد با اغتشاش تفاوت دارد و این دو مقوله باید از هم جدا شود، نباید اجازه داد به به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم شهرستان های خراسان رضوی با شعارهای ضد استکباری

خروش مردم شهرستان های خراسان رضوی با شعارهای ضد استکباری