مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:072022-11-04سياسي

برخی نفوذی ها هنوز در بدنه دولت هستند


هنوز نفوذی در بدنه دولت وجود دارد و باید این رویه نیز اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: شهید مطهری فرمودند گاهی اوقات، زمان برخی مسائل را تفسیر خواهد کرد، روزی برخی ها می گفتند نیازمند سیستم دفاعی درکشور نیستیم اما امروز ایران اسلامی درعرصه نظامی به پیشرفت های بزرگی دست یافته که دشمن را نگران و عصبانی کرده است.

  وی افزود: باید توجه کرد که در هر اداره ای چقدر نیرو داریم و چقدر امکانات و رسانه بروز در اختیار دارند و چقدر اعتبار مالی دارند اما همچنان باید مراقب نفوذ باشیم، پول های در دوران داعش کنند اما کور خواندند و ایران اسلامی هر روز مقتدرتر از گذشته به مسیرش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه خواهد داد.

خطیب جمعه گچساران گفت: برنامه دشمن این است که با فتنه انگیزی جلوی سرعت، رشد و توسعه ایران اسلامی را بگیرند اما موفق نخواهند شد، مردم باید هوشیار و بیدار باشند شبانه روز کومله، دموکرات، داعش،منافقین،جیره خواران داخلی و.

آب به آسیاب دشمن می ریزند که لازم است درهمه مکان ها روشنگری و جهادتبیین کنیم چرا که همه هم مسئولیم و بایدحواس ها نیزجمع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نفوذی ها هنوز در بدنه دولت هستند

برخی نفوذی ها هنوز در بدنه دولت هستند