مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-04سياسي

اجازه نمی دهیم جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و تمامیت ارضی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حسن حکمتیان در جمع مردم دهدشت در یوم الله 13 آبان با بیان این کا تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام و تمامیت ارضی دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود گفت: تفکر راهبردی و استراتژی امام راحل معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد و هندسه جهان را تغییر داد، مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را ریل گذاری و قطار انقلاب اسلامی و پرچم ایران را بر فراز این قطار به اهتزاز درآورد تا این پرچم  به دست صاحب اصلی آن برسد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه شهدای ما دنیای فانی را رها کردند از خاک بریدند و به افلاک رسیدند افزود: پس از انقلاب توطئه های زیادی از طرف مهمات داد، عربستان 50 میلیارد دلار کمک آن ها کردند و در شرایط بد به ما حمله شد.

سردار حکمتیان بیان کرد: بخشی از جغرافیای ما را تصرف کردند 15 هزار و 500 کیلومتر از خاک را اشغال کرده بودند مردم ما را آواره کرده بودند اما شهدا و رزمندگانی ایستادند به ندای امام لبیک گفتند و با یزیدیان زمان جنگیدید، آزادگان زندگی خود را دادند شهدا جلوه های دنیای فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود

اجازه نمی دهیم جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود