مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-04اقتصادي

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور افزایش می یاید


وزیرجهادکشاورزی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور افزایش می یاید، گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با ورود سرمایه گذاران به ابن بخش جبران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جوادساداتی نژاد قبل از ظهر جمعه در حاشیه سفر یک روزه خود به استان زنجان گفت: 11.

7 درصد سهم کشاورزی از تولید ناخالص داخلی بوده است بالاترین سهم سرمایه گذاری در این بخش 4 درصد است؛ بدین معنی که حدود 8 درصد کسری سرمایه گذاری در سال های قبل وجود داشته که باید جبران شود.

وی تنها راه جبران سرمایه گذاری این بخش را ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران از سایر بخش عنوان کرد و افزود: این مهم مانند پروژه مجتمع گلخانه ای بسیار دارای اهمیت است.

ساداتی نژاد دررابطه با تسریع واگذاری اراضی گفت: توسعه گلخانه ها دستور مستقیم ریاست جمهور بود اینکه سرمایه گذاران از سایر حوزه ها به ایجاد گلخانه و صنعتی سازی کشاورزی می پردازند ارزشمند است همین طور تولید پروتین که در نوع خودش اولین است باعث تامین امنیت غذایی پایدار می شود.

ساداتی نژاد بابیان اینکه برای ما ارزشمند است از حوزه سلامت و صنعت در بخش کشاورزی و امنیت غذایی سرمایه گذاری کرده اند، ادامه داد: احداث شهرک گلخانه ای توسط یک پزشک نوید بخش اقدامات اقتصادی خوبی برای آینده کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور افزایش می یاید

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور افزایش می یاید