مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 14:362022-11-04سياسي

سعید جلیلی: گسترش روابط جمهوری اسلامی در سطح جهان دشمن را مستاصل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سعید جلیلی عضو را براندازد و مردم ایران را از ادامه حرکت خود متوقف کند اما به اعتراف خود و براساس اظهارات مقامات رسمی آمریکا موفق نشده اند.

جلیلی تصریح کرد: تمام تلاش امروز دشمن بر روی استفاده از جنگ نرم به این دلیل است که نتوانسته ملت ایران را در عرصه های اقتصادی و سخت افزاری شکست دهد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون، اظهار کرد: ملت ما با اتکا به قدرت نرم و قدرت ایمانش توانست در جنگ سخت افزاری و اقتصادی پیروز شود.

مزیت نسبی ملت ایران در این قدرت نرم است که دشمنان از فهم آن عاجزند اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تلاش امروز دشمن جلوگیری از عدم تکرار و تکثیر نسلی همانند نسل سالهای انقلاب است که در برابر قدرتهای استکباری ایستادگی کرد و درست به همین دلیل است که امروز دشمن علاوه بر فضای مجازی توسط 250 شبکه ماهواره ای در مورد ایران برنامه ریزی کرده است.

جلیلی تاکید کرد: این از توفیقات ملت ایران است که دشمن پس از چندین دهه هنوز نتوانسته است مولفه های اصلی قدرت ایران را بشناسد.

این مولفه ها باعث شده است که نه تنها در داخل کشور، بلکه در هر نقطه دیگری از منطقه ملت ایران، آمریکا و اسراییل را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی: گسترش روابط جمهوری اسلامی در سطح جهان دشمن را مستاصل کرده است

سعید جلیلی: گسترش روابط جمهوری اسلامی در سطح جهان دشمن را مستاصل کرده است